7 Mart 2012 Çarşamba

SANIRIM ÇARPILDIM!

OPSS Bİ DAKİKA BANA BİR ŞEYLER OLUYOR.


Sonra mı? o işte hayaller kahramanı, ben kurtaracak,saçlarımı kuleden çemkirmeden alacak kişi o! Tabi değşik bir yerdeydim. Ney! kuzenimle evlenen babası mı? hasssiiip tabi herşeyin hayırlısı. Ne yapacağımı bilmiyordum tek görebildiğim o muhteşem ötesi gülüşüydü.Bu benim olmalıydı! Benim olmalıı. Anneğğğ anlıyor musun? Annem sapık görmüş gibi suratıma bakıyordu, gerçekten istediğimi anlayınca da gülmeye başladı ama neyse orayı kestiremedim o yuzden kısa kesim. Kimdi,neydi,bu nası birşeydiiii diye düşünürkene nikah kıyılmış felan ben onu izliyorum hala. Tanışma faslında kuzenciğimin paçalarından ayrılmıyorum, bi isim bi ses beklerken bu Siiran diye bir ses çıktı. Hangi ulvi insandı o kadar hatırlamıyorum. İşte evet benimde en sevdiğim isim zaten oda en sevdiğim olabilirdi. Bide suratıma bakaydı her şey daha güzel olacaktı tabi.Bok kafalı 2 beden büyük takım elbise azcık ıslattığı tüy sakalıyla beni beğenmedi hehh. Ben mi nasıldım? emm peki o konuya bi ara giricem. Aslında girmesemm. Öff amam tamam bi ara anlatırım. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder